miercuri, 17 aprilie 2013

GÂDEA si BOMBONEL

        Daca-l urasc pe BASESCU ,pentru tot ce a facut si face ,inseamna ca il "iubesc"pe acel fonfait/sinucigas pe nume BOMBONEL ?
SPER CA NU !
        Chiar daca ma mindresc ca mi-a fost profesor,deci l-am cunoscut personal...chiar daca este un profesionist in materie de drept constitutional/international ,asta indubitabil ! Fata de ratatul asa zis "constitutionalist" ...BOC....
        Stau si ma uit cu greata cum  mr.GÂDEA ii face"statuie"acestui ...birlic obsedat de putere,afacerist si "jmeker" cu"oua de...numarat"...si repet,mi-e greata ca un "labil psihic"(sinucigas),vine acum,lins in dos ,sa-mi explice mie/voua ce grea e viata in pârnaie ....
         Bine,nu uita sa-i multumeasca nici "lu' ficioru'su"pt devotamentul de ciine cu care a transcris #peblog acele "memorabile"misive puscariașe :(.O sa-mi spuneti ca e normal ,doar e fi-su'...o sa va raspund :EBA va oripileaza? Va ingretoseaza "evolutia"politica fortata a maimutei cu buze muiabile?
Ei bine,pt pustimea sau pentru "plingaciosii"de conjunctura ,am un mesaj :Urmariti evolutia "pulitica" a puștiului Nastasilă !
Si cind spun asta ma gindesc la "alegerile"unanime prin care ajunsese sa conduca diferite organizatii de tineret sau nu...in perioada in care BOMBONEL fecunda gainile la CORNU ...
        Sa ne fereasca AL DE SUS sa ajunga obsedatul acesta sa mai aiba "putere" !
Cit de idioti ne crede dindu-se victima ...nevinovata? Cum plua mea n-are treaba cu "bratarile dacice"?Sau cu banii pt. partid? Sau cu "matusa"? 

UPDATE  :

     BOMBONEL ii saluta pe "pacientii"din puscarie :-)
Si pe cei ce-l "flatulau"cu "domn' presedinte"sau"domn' prem-menistru" ...in timp ce-si ridicau reciproc ....săpunul !
Mi-e greata,va las...merg sa iau un metoclopramid....

4 comentarii:

Anonim spunea...

Subscriu 100% !!!
PS-Mai puţin pilula,prefer lămâia :D )))

Unknown spunea...

Eu ti-am spus ca "momBONEL" va face din pârnaie un"drumul crucii" , "o golgota" !
Idiotii nu vad insa ca "masinaria de presa"implicata in spalarea constiintelor patate ,a deschis o "tarabă cu...gulgute otravite" !

malinveres spunea...

Lamâia la bere :) #REDS rulz

malinveres spunea...

:()