vineri, 10 august 2012

VETERAN pe BUHNICI.RO

Mai fratilor,in general am un noroc invelit in "rahat" adica doar pute :))
Si totusi #twitter mi-a adus un cadou:unul de la GEORGE BUHNICI!Stiti cine-i tipul?Nu?Ioi,inseamna ca nu intrati pe BUHNICI.RO,si mai ales ca nu sinteti pasionati de gadgeturi :) pentru ca altfel il stiati de aici :PROTV cu emisiunea iLikeIT ..
L-am descoperit,cu placere ,in diminetile cind reuseam sa ma trezesc dupa noptile nedormite sau in diminetile cind luptam la serviciu pt.telecomanda tv-ului :)
Imi beam #cafea-ua cu prieteni care stiau mult mai putin decit mine,uimindu-i cu calitatea si cantitatea de informatii pe care eram apt sa o ...exhib :).Multa info. vine si a venit de la GEORGE :))) .Ca internaut am reusit sa-l descopar mai tirziu atunci cind mi se parea normal ca orice"vedeta" sa aiba macar un sit unde sa-si spuna parerea personala.Nu mi-a parut rau si am devenit un constant vizitator.
Ca sa nu mai intind "piscotareala":GEORGE ma anuntat pe #twitter ca a hotarit ca eu sa fiu acel"proud"#follower care sa cistige un premiu !
Logic ca nu mi-a venit sa cred fiind in general un"looser" din pct.ul de vedere al concursurilor.Si totusi asa a fost :)
Dupa o asteptare "chinuitoare"mai ales ca piemiul se potrivea "ca o minusa" androidului meu "obosit":un #HTCWILDFIRE,care are "talente ascunse"in sensul ca "moare sau behaie" cind mi-e lumea mai draga .
Asa ca atunci cind baietii de la Fan Courier m-au sunat sa ma anunte ca au un colet pt.mine mi-am "muscat miinile"pt.ca nu ne puteam intilni :)
Asa ca azi de dimineata am "atacat"sediul acestora iesind victorios de acolo .

Inauntru am gasit asa cum ma asteptam,un tricou de "veteran" si o baterie externa prevazuta cu o mufa USB pt.incarcare si un microUSB pt.alimentare:))
















PS.
nu-i piscotareala este doar un multumesc mai ...pe larg :))

Niciun comentariu: