miercuri, 13 iunie 2012

Chinezii spune lucrurilor in chineza

Ca tot romanul_chinez,traiesc din chinezarii:am un HTC,ma imbrac de la "chinezi",ma incalt de la "chinezi"si mai ales cumpar jucarii tot de la "chinezi" :).Cu mincatul am incercat da's scumpi!



Dupa cum spuneam cumpar jucarii dar nu am facut pina acum greseala de-a lua de bun ceea ce scrie pe produsele lor.Si totusi dupa ce am "luat" pe gratis niste avioane,soldatei si rachete ,m-am trezit si cu o harta:un CAMPAIGN PLAN !!
De fapt o...harta :) Asa am descoperit ca UNGARIA,de fapt o vecina buna si prietena cu ROMANIA,are iesire la mare,de fapt este o insula-peninsula :))Vedeti dreapta-jos inclusiv capitala:Budapesta ! :))
Asa ca vin si ma intreb:cine draqu sint vecinii ROMANIEI in partea aia mult hulita :in V-NV?
Si daca totusi sint vecinii nostrii,ROMANIA unde naiba este?

Niciun comentariu: