duminică, 26 februarie 2012

PROSTITUTIE PENTRU RMG:SCRISOARE CATRE ROMANIA


Femeia de serviciu de la securitate se numea caLUCREAZA LA SECURITATE si asta era ceva,nu?Din pacate foamea care este acolo exista si in alte zone montane sau nu...insa oameni harnici sint pe tot locul..
RMG o fi singura solutie pentru"SALVAREA" ACESTOR OAMENI?Astept sa ma injurati sau ...

O femeie,familista de altfel ia ceva bani poate mai mult decit un #piscot pentru a face lobby pentru RMG:



"Aşa de bucuroasă eram că am un loc de muncă!

Acum sunt printre femeile norocoase din Roşia care au găsit de lucru, la un furnizor al proiectului minier. E doar pentru câteva luni ȋnsă, ȋmpreună cu toate colegele mele, mă rog ȋn fiecare zi ca aceste locuri de muncă să devină permanente, prin deschiderea minei.

Credeţi-mă că, după mulţi ani, am putut să cumpăr haine noi copiilor şi am simţit că trăim normal. Aproape uitasem cum este. Ştiu că orice mama ȋnţelege ce simt eu şi, mai ales, mamele care au stat şi ele fără loc de muncă ori nu stiu cu ce ȋşi vor hrăni mâine copiii.

De aceea le scriu şi le rog să susţină proiectul minier din zona noastră, din solidaritate maternă."

Dumnezeule.de ce nu-l dam jos pe BASESCU odata?
Sa avem si noi pe cineva care sa ne poata salva,chiar cu riscul de-a bea-minca putina cianura?
Atit de putin inseamna pentru oameni viata copiilor lor?
O coaja-pensie aruncata azi fara sa se gindeasca ce va fi miine?
Copiii cei doi pe care ia imbracat doar datorita RMG ,sa fie doar carne de tun ?
Oare cit de jos vom ajunge sa coborim pentru o minima existenta?
Nu ne vindem tara,decit daca luam un pret bun.....unul care sa compenseze viata nepotilor ca a copiilor poate nu este pusa in pericol !!!!

Niciun comentariu: