joi, 16 februarie 2012

NOUL PURTATOR DE CUVINT AL PRESEDINTIEI

Claudia Ionaş (fostă Cristache) este numele-surpriză care îi ia locul lui Valeriu Turcan în scaunul de purtător de cuvânt al preşedintelui Traian Băsescu.

"Oferta mi-a fost făcută astăzi. Am publicat comunicatul oficial prin care domnul Valeriu Turcan demisiona, iar eu am fost desemnată să conduc Departamentul de Comunicare al Administraţiei Prezidenţiale. Am 26 de ani, lucrez din ianuarie 2008 la Cotroceni, iar înainte am fost studentă"
CLAUDIA IONAS,purtatorul de cuvint al presedintiei
 
Deci primul lucru facut a fost sa-l ingroape pe vechiul ...coleg :)).Ma mir ca inainte a fost studenta,nu de alta dar  speram ca BASESCU va angaja in acel post un tinichigiu ...
Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/noul-purtator-de-cuvant-al-lui-basescu-are-doar-26-de-ani-primele-declaratii_914448.html#ixzz1mZlfB5m6

Ce ciudat,cum dracu au reusit sa le faca la amindoi o astfel de foto> sugestiva:tontu pleaca,juna vine....duios

Niciun comentariu: