marți, 24 ianuarie 2012

PROCURORUL LU'PESTE

Senzational sau suspect:UN PROCUROR DIN ARAD S-A ALATURAT MISCARII ANTI BASELU'!
Se pare ca n'are treaba:il cunoaste pe IGAS-acest " le charpentier" al ROMANIEI....
In urma unor balacareli spumoase de altfel,vin cu un:
UPDATE
"Hai sa-i dam jos pe acesti criminali, care ne-au furat cum nu ne-au furat turcii si tatarii", a declarat magistratul cu o vechime in procuratura de 1 ani, intr-o interventie la Antena 3.
Florin Roman a afirmat ca un procent foarte mic din clasa politica are moralitate, nominalizandu-l pe pesedistul Titus Corlatean, cu care a fost coleg de camera in perioada studentiei.
Procurorul s-a prezentat ca amic al ministrului de Interne, Traian, Igas, caruia i-a tarnsmis sa sa retraga primul, adaugand ca este un baiat exceptional, dar palaria este prea mare pentru el.
  Parerea mea era despre ACEST MINISTRU CU APTITUDINI MULT MAI PRACTICE DECIT CELE ACTUALE....nu despre  procurorul ROMAN,dar e cam greu sa citesti printre rinduri...
          Celor care maninca cacat le recomand sa se prezinte,sa nu ramina anonimi,cit despre parerile mele:cititi si alte postari asta asa ca sa vedeti .....cine sint :).Ca sa vedeti ca nu sint ranchiunos,am lasat comment-urile acolo nu le-am .....taiat. 

5 comentarii:

Anonim spunea...

Si ce ti se pare tie suspect ? ce suspectezi tu ? nu intelegi nimic din drama poporului ? Asta deplinge procurorul si cere colegilor din celelalte institutii sa sustina poporul !
Tu nu stii ca asa avem mai multa putere, sustinuti de acesti profesionisti din structurile statului?
Il cunoaste pe Igas ?? pai tu nu ai ascultat pina la sfirsit ? tu nu ai vazut ca i-a cerut demisia,mai ? mai omule tu nu stii de mic copil ca un prieten bun iti arata greselile si nu iti lauda nebuniile ? nu a actionat ca un om intreg la cap ? nu asa se procedeaza daca tu esti om si nu cu..va ?
Pai ma omule,te bagi asa ca chilotii in k..r si fara sa te asiguri ca iti functioneaza creierii ??
Doamne dumnezeule,cit mai exista oameni fara cele mai mici urme de logica si gindire ,asa, dupa standardele societatii umane ??

Anonim spunea...

ba, ala cu PESTELE,ai auzit si tu vorba asta si o repeti ca kktu ce tot iese din k.r

calin spunea...

Am auzit stirea,si-am dat un search...am gasit asta:
http://www.observator.info/articol_5509/procurorul-florin-roman-arata-cu-o-mana-inspre-penitenciar-i-cu-cealalta-spre-biserica.html

Un om deosebit, m-a impresionat mesajul lui ca mai ca-mi vine sa ma iau si sa ma duc la biserica. Cred ca ma fac din ninja, preot. Totusi, n-am putut sa nu remarc sofismul cu privire la 'bunatatea crestina'. Pai cum adica, daca nu sunt crestin nu pot face bine ? Data fiind istoria sangeroasa a acestui cult, tind sa cred ca e vorba de ipocrizie si nu de un silogism chinuit. Dar ma iau cu vorba, sa traiasca sa-nfloreasca, criminali sa nu sporeasca, duhovnicii sa miluiasca, tara-n pace, ...asca ...asca

Si totusi ,cinste lui pentru gestul facut .Cit despre apelul la bun simt,si eu il stiu pe ministrul respectiv.Deci ,slabe sanse vericule....

calin spunea...

Cit despre comentarii sarite din rigorile bunului simt,obisnuieste-te MALINE.:)sau schimba formularul pentru postari :)

malinveres spunea...

Ms,CALIN