vineri, 18 martie 2011

EMIGRARE...?NU...!?!?

Trebuie sa va spun ca am niste buni prieteni...:))
Voi o sa-mi raspunde-ti probabil cu o fraza tip:BIG DEAL!!!WE HAVE ,TOO!!!!
Da ,dar ai mei au pasiuni un pic mai exotice.....scufundari,drumetii,escalada sau intr-un cuvint ...AVENTURA...!!!!
    Dupa cum spuneam,unul dintre ei sa intors dintr-o calatorie in PAPUA,NOUA GUINEE..
Plin de nervi..:)) si ciuda,:(( am intrat pe net....SURPRIZAAAA.....am gasit insulite de vinzare la pret rezonabil.........
Deci..ca sa fiu in ton cu titlul,ce credeti ca vi se potriveste:proprietar pe vreo insula sau emigrant de la o???



 Mazare ,primarul exotic al CONSTANTEI,a fost si el pe acolo...
 Natura si natural....








Un vizitator,WIJI,a considerat necesar sa-mi atraga atentia asupra unui site ce intermediaza EMIGRARILE IN AUSTRALIA http://www.synch1.com/ro/

2 comentarii:

viji spunea...

Thank you for the info. It sounds pretty user friendly. I guess I’ll pick one up for fun. thank u
------------------------------------------------------------------------------------
Australian de imigrare

Unknown spunea...

Draga WIJI,in afara de faptul ca ne semnalezi inca un sit cu intermedieri,ceva nou?