marți, 11 ianuarie 2011

ACTE de vandalism la Ambasada Ungariei

Mai multe mesaje obscene şi iredentiste au fost scrise cu vopsea pe gardul Ambasadei Ungariei la Bucureşti. Acestea fac trimiteri către ţara vecină, către ambasadorul ungar la Bucureşti, precum şi către graniţele vechi ale României. Autorităţile au deschis o anchetă în acest caz.Ambasadorul ungar susţine că este vorba despre un caz izolat şi că nu vede niciun fel de conflict între România şi Ungaria legat de problema etnicilor maghiari.
   Articolul si video preluat de pe VIDEONEWS.RO 
  Cine este in stare sa tina un pariu cu mine?
   Parerea mea este ca aceste gesturi le putem pune  pe seama nationalistilor de extrema- dreapta romani,ca raspuns la campania de maghiarizare pe care o duce de citeva zile UNGARIA in tara noastra!!!
Si ca sa fiu corect si chiar invidios,imi pare rau ca prin copacul genealogic al familiei mele nu este si o maimuta vorbitoare de limba maghiara! Nu de alta dar cum suna sa poti emigra sau macar sa poti merge fara  viza in USA ori CANADA?
    ROMANIA este obisnuita sa primeasca fara sa merite si mai ales sa nu dea dovada de respect .
Ne culcam pe ureche inainte de culcare spunindu-ne ca PRESEDINTIA UE ,care este a UNGARIEI anul acesta,va face TOTU' ca sa ne traga'n p..a,pardon SCHENGEN!!!!
    Creduli am fost si din pacate asa se pare ca am ramas!!!!
 

Niciun comentariu: